Do każdego z 6 pytań podane zostały odpowiedzi, między które należy rozdzielić 10 punktów w zależności od tego, w jakim stopniu dana odpowiedź odzwierciedla sytuację w Pana/Pani organizacji. Najwięcej punktów proszę przydzielić odpowiedzi, która jest najbliższa sytuacji panującej w Pana/Pani organizacji. Na przykład jeśli odpowiedź A stanowi bardzo bliskie odzwierciedlenie postrzeganej sytuacji, odpowiedzi B i C są do pewnego stopnia trafne, a natomiast odpowiedź D jest najmniej zbliżona do stanu faktycznego, można przypisać przykładowo 5 punktów odpowiedzi A, po 2 punkty odpowiedzi B i C oraz 1 punkt odpowiedzi D. W taki sam sposób należy postąpić z kolejnymi pytaniami. Ważne, by suma punktów przypisanych odpowiedziom na każde pytanie wynosiła 10.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
A. Za miarę sukcesu uważa się rozwój zasobów ludzkich, pracę zespołową, zaangażowanie pracowników i troskę o ludzi. | ||||||||||
B. Za miarę sukcesu uważa się wytwarzanie najbardziej oryginalnych i nowatorskich produktów oraz osiągnięcie pozycji lidera w dziedzinie innowacyjności. | ||||||||||
C. Za miarę sukcesu uważa się wygraną na rynku i pokonywanie konkurentów. Najważniejsze jest osiągnięcie pozycji lidera na rynku. | ||||||||||
D. Za miarę sukcesu uważa się sprawność działania. Najważniejsze są: pewność dostaw, dotrzymywanie harmonogramów i niskie koszty produkcji. |